Awaryjność - co nas spotkało podczas eksploatacji

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Maicroft
    Moderator
    S_OCP MemberModeratorr
    • 2004
    • 25757
    • Audi

    Sprawdzic VAG-iem np moze to byc blad czujnika G62
    Spritmonitor.de

    Komentarz

    • endryu
      RS
      • 2006
      • 3773
      • Octavia II combi (1Z5)
      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

      kolejna octa z przebiegiem około 100 kkm i padniety czujnik temp. cieczy chłodzącej :?: :!:
      O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
      O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
      =================================================

      Komentarz

      • webski1.9tdi
        Classic
        • 2007
        • 36

        czyli nie jestem pierwszym któremu to się stało ?? ;/ na razie nie mogę jechać na diagnostykę bo jeszcze nie opłacona;/ a ten czujnik tylko odpowiada za te wskazówke czy może np. przegrzać silnik ?? :|
        WBSdesign

        Komentarz

        • Paweł T
          Elegance
          • 2006
          • 784

          mi padł czujnik przy 130kkm, a teraz chyba wysiada przepływka, auto słabe, zgaszenie nie ma wpływu na zmianę, chociaż czasem idzie normalnie, pojeżdże to zobaczę.
          TDI ASV 140KM 300Nm

          Komentarz

          • webski1.9tdi
            Classic
            • 2007
            • 36

            TO JESZCZE JEDNO PYTANKO I JUZ NIE ZAWRACAM GłOWY .. gdzie MOZNA KUPIC TAKI CZUJNIK g62 BO KOTS PISAł ZE ZA 30 PARE Zł GDZIESZ ALE NIE WIEM GDZIE . A NA ALLEGRO NIE WIDZAłEM TAKIEGO I GDZIE ON SIE W AUCIE ZNAJDUJE
            WBSdesign

            Komentarz

            • damian
              Ambiente
              • 2007
              • 178

              webski1.9tdi, CapsLock'a wyłącz, bo oczy bolą :shock:
              Chcesz zarobić przez internet ??

              Komentarz

              • webski1.9tdi
                Classic
                • 2007
                • 36

                juz wyłączyłem sorki :P
                WBSdesign

                Komentarz

                • damian
                  Ambiente
                  • 2007
                  • 178

                  a ja po miesiącu użytkowania octy wymieniłem:
                  - żaróweczkę od podświetlenia pokręteł nawiewu
                  - żaróweczkę x 2 od podświetlenia tablicy rej.

                  A poprzedni właściciel wymienił (wypis z ksiązki serwisowej)
                  - klocki P/T
                  - tarcze
                  - mechanizmy wycieraczek przednich
                  - końcówki drązków
                  - nakadkę na spojler przedni (tą na dole-czarną)

                  No i to tyle
                  Chcesz zarobić przez internet ??

                  Komentarz

                  • Fleishmachine
                    Rider
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 292

                    Zamieszczone przez Paweł T
                    no widzisz, a niektórzy wymieniali amory już przy 50kkm, ale to chyba jazda w mieście, ja robie dużo tras
                    ja jestem swiezo po wymianie amorkow - amorki nie trzymaly tak jak powinny, bujalo - chociaz na testach ladnie to wygladalo w procentach ( powyzej 50% ) to zdecydowalem sie wymienic przod i tyl - bezpieczenstwo. Pamietam ze w moim wczesniejszym samochodzie ( vento ) tez testy pokazywaly dobry stan amorkow, a ich stan w rzeczywistosci byl straszny - po wymianie czulem ogromna roznice, mam nadzieje ze i przy octave bedzie tak samo. Jeszcze nie sprawdzilem roznicy, od mechanika pojechalem od razu do blacharza i auto stoi.

                    a jesli chodzi o awaryjnosc... moze nie wszystko mozna nazwac awaryjnoscia, bo sa to tez elementy eksploatacyjne, ale z tego co pamietam to tak to u mnie wygladalo od nowosci:

                    to na wstepie: 1.9TDi, 2000r, przebieg 140kkm (100kkm w Polsce, ostatnie 40kkm glownie autostrady w Europie zachodniej)
                    - amorki przod i tyl ( 140kkm )
                    - przepustnica ( 70kkm )
                    - przeplywomierz ( 90kkm )
                    - 2x klocki ( przy 70kkm i przy 140kkm) + tarcze ( przy 140kkm, spokojnie mozna bylo przetoczyc, bo sa jeszcze bardzo grube )
                    - ile zarowek to nie wiem, ale w tylnych lampach lecialy co chwile
                    - linka klamki wewnetrznej kierowcy
                    - linka hamulca recznego ( 140kkm )
                    - mechanizm wycieraczek ( wstawilem nowy od Golfa IV, podobno z telflonu i nie bedzie juz tego problemu co wczesniej )
                    - maglownica oraz dwa razy koncowka drazka kierowniczego z lewej strony ( to kolo wczesniej dostalo podczas wypadku wiec dlatego te problemy, chociaz problemy pojawily sie dopiero z dwa lata po wypadku - wszystko z czasem wychodzi )

                    na amorkach, tarczach czy linkach bym jeszcze pojezdzil, ale jestem z tych co wymieniaja podzespoly wczesniej niz wtedy gdy juz naprawde trzeba.... gumy wszystkie mam w ladnym stanie, ale zawieszenie nie jest juz takie jak kiedys, niestety.

                    Komentarz

                    • Mery 1,9 TDI
                      Drive
                      • 2004
                      • 68

                      68k km i wymiana mieszka od kierownicy turbiny
                      wczesniej przednia szyba-sama pękła ale nie mialem sily boksować sie z ASO i poszło z AC
                      czujnik siwateł STOP
                      Octa ASV 119/261(fabryka) 136/328(Masters)

                      Komentarz

                      • Fleishmachine
                        Rider
                        S_OCP Member
                        • 2007
                        • 292

                        Zamieszczone przez Mery 1,9 TDI
                        wczesniej przednia szyba-sama pękła ale nie mialem sily boksować sie z ASO i poszło z AC
                        wlasnie... mi tez poszla szyba - czolowa... ten typ tak ma ? pekniecie szlo od dolu, na szerokosci filtra przeciwpylkowego

                        Komentarz

                        • Maicroft
                          Moderator
                          S_OCP MemberModeratorr
                          • 2004
                          • 25757
                          • Audi

                          Fleishmachine, TTTM i wszystkie na tej płycie podłogowej. Do tego przyczynia sie montaz z poniedzialku rano, kiedy to wszyscy trzeźwieją po weekendzie
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz

                          • misiek^wro
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2006
                            • 8321

                            140 tysiecy, przez "terenowe ambicje" producentow, czyli mega nisko zawieszona miske, rozwalilem ja na wroclawskich drogach. Do wymiany panewki i po czasie turbina.

                            Okolo 135 tysiecy padl n75 i przeplywomierz.

                            Od 90 tysiecy cos sypie sie z elektronika, dokladnie rzecz biorac czasem jedna zarowka od swiatel postojowych na postoju nie pali sie. Jednak wystarczy zalaczyc auto, wylaczyc i ... o dziwo swieci.

                            Przy 50 tysiach padl przycisk opuszczania szyby w drzwiach kierowcy w panelu sterowania. Dziala tylko opuszczanie/podnoszczenie na calej plaszczyznie, nie da sie lekko opuscic... ( dzis robiac podswietlenie panelu przemylem styki, przeczyscilem i ... DZIALA :diabelski_usmiech )

                            Gdzies tak po 40 tysiacach wyrobily sie gumy na amortyzatorach i slychac bylo okrutny halas, jakies takie niemilosierne skrzypienie, ciezko opisac.

                            Przy 75 tysiacach padla wajcha od kierunkow ( nieswiadomie ojciec wymienil dwukrotnie kostke od awaryjnych ). Dzis wsadzilem nowa wajche. Cykady odlecialy!

                            Obecnie na co sie moge uskarzyc to niemilosierne trzeszczenie gdzies z tylu ... ale od czego ma sie radio :twisted:

                            Do standardowych usterek u mnie nalezy wliczyc wiecznie raz to dzialajaca raz nie lampke podswietlania sterowania nawiewem, zwijacz ( czy jak to sie tam zwie ) pasow bezpieczenstwa kierowcy i zakichane hydrauliczne drazki do podnoszenia tylnej klapy ( kombi )
                            Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                            Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                            ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                            TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                            Komentarz

                            • Arek
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2005
                              • 3143

                              98kkm 2,5roku i 2 czujnik w zamku poleciał
                              -----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM

                              Komentarz

                              • Dezet
                                Ambiente
                                • 2005
                                • 136

                                4 000 - regulacja haczącego III biegu (gwarancja) + wymiana oleju
                                15 000 - regulacja III biegu (gwarancja) + serwis olejowy
                                30 000 - dzwonienie w komorze silnika-obijająca się rurka klimy + wymiana gumek stabilizatora + regulacja III biegu (wszystko gwarancja) + serwis olejowy.

                                Pozostał lekko parujący przedni kierunkowskaz i to chyba tyle. Ale aby ASO uwzględniło wymianę, muszę przyjechać z zaparowanym... :evil:

                                Obecnie mam nakręcone nieco ponad 32 000 - i w sumie bez zarzutu (rocznik 2005). Oby tak dalej :kciukgora
                                Pozdrawiam, Dezet

                                Komentarz


                                • a mi poraz kolejny poleciał napinacz paska wieloklinowego i poci sieprzy popie wtryskowej, w czwartek reanimacja.

                                  Komentarz

                                  • Arek
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2005
                                    • 3143

                                    a mi dzis zaczeła piszczec szyba przy spuszczaniu jej do dołu i tak juz zostało cos skrzypi i piszczy :?
                                    Może wiecie co to?? sorki za OT
                                    -----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM

                                    Komentarz

                                    • misiek^wro
                                      RS
                                      S_OCP Member
                                      • 2006
                                      • 8321

                                      ~140 tysi - co zauwazyl kolega Sigma_74 nie swieci mi sie lampka z tylu, majaca na celu podswietlanie tablicy :diabelski_usmiech
                                      Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                                      Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                                      ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                                      TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                                      Komentarz

                                      • Fleishmachine
                                        Rider
                                        S_OCP Member
                                        • 2007
                                        • 292

                                        Zamieszczone przez Arek
                                        a mi dzis zaczeła piszczec szyba przy spuszczaniu jej do dołu i tak juz zostało cos skrzypi i piszczy :?
                                        Może wiecie co to?? sorki za OT
                                        pewnie slizgi Ci poszly w mechanizmie opuszczania szyby, jesli tak to same slizgi kupisz na allegro ( 40-80zl ), mozna tez kupic caly mechanizm ( od 100zl w gore ) - mi na allegro ostal sie mechanizm na tylne lewe drzwi, moze to te ??

                                        Komentarz

                                        • dynia
                                          Ambiente
                                          S_OCP Member
                                          • 2005
                                          • 134

                                          260kkm Octavia 1.6 8V LPG

                                          Lista usterek powaznych nie eksplatacyjnych:
                                          - rozrusznik 260 kkm
                                          - akumulator (2 razy)
                                          - remont silnika 250kkm
                                          a) uszczelniacze
                                          b) uszczelka pod glowica
                                          c) planowanie glowicy
                                          d) pierscienie
                                          - mechanizm wycieraczek 210kkm
                                          - pelne zawieszenie silnika 120kkm
                                          - zakleszczenie sie V biegu i dziura w skrzyni biegow 60kkm
                                          - 2 razy szyba przednia
                                          - wyl glowny oswietlenia auta
                                          - 2 razy tlumik
                                          - parownik LPG

                                          Eksplatacyjne
                                          - 17 razy olej filtry
                                          - 3 razy rozzad
                                          - 3 razy komplet przewodow i swiec WN
                                          - koncowki drazkow
                                          - komplet amortyzatorow
                                          - opony 3 komplety
                                          - filtry LPG
                                          Kupujac Polskie produkty w polskich sklepach likwidujesz polskie bezrobocie .... Nie mow ze made in Poland to beee bo to tez twoja robota ..

                                          Komentarz

                                          • Ziomal
                                            RS
                                            S_OCP Member
                                            • 2005
                                            • 5841
                                            • Octavia I (1U2)
                                            • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                                            dynia, jest już taki temat gdzie opisujemy co zrobiliśmy w naszych samochodach :?
                                            Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                                            Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                                            Jest O1 1.6 BFQ

                                            Komentarz

                                            • jarek_wt
                                              Ambiente
                                              S_OCP Member
                                              • 2005
                                              • 154

                                              1. czujnik poziomu oleju - losowo generuje fąłszywe alarmy
                                              2. klapka wlewu paliwa - zacina się przy niższych temperaturach
                                              3. nieszczalna pokrywa zaworów.

                                              Całe szczęście że autko jest jeszcza na gwarancji i za wszystko zapłaci SKODA

                                              pozdrawiam
                                              Jarecki
                                              Octavia II, 2.0 TDI, Elegance

                                              Komentarz

                                              • Paweł T
                                                Elegance
                                                • 2006
                                                • 784

                                                u mnie też czujnik poziomy oleju wskazywał na uszkodzenie, wymieniłem, teraz działa w porządku, ale czasem kontrolka mrugnie wskazując uszkodzenie i zostaje błąd w komputerze, czujnik nieoryginalny
                                                TDI ASV 140KM 300Nm

                                                Komentarz

                                                • webski1.9tdi
                                                  Classic
                                                  • 2007
                                                  • 36

                                                  ja wymieniłem czujnik temp. cieczy i teraz wsztko ok. tylko czasem mu sie cos przypomni i zaświeca sie kontrolka w stacyjce czerona temp. cieczy chłodzacej . a silnik zimy jest a płynu tyle ile ma byc :| heh dziwna sprawa

                                                  I jeszcze 1 pytanko ja mam oct. 00 rok przed liftem jaki tam jest zbiornik paliwa i ile robicie na pełnym baku w mieście do rezerwy i ile wam to pali ??:> ja ja mam 2 tygodnie i jeszcze nie wybadałem bo za krótki okres ;/;/ DZEKI za odpowiedz z góry pozdro 1.9 TDI chyba 90 hp
                                                  WBSdesign

                                                  Komentarz

                                                  • Chomik
                                                    Ambiente
                                                    • 2007
                                                    • 161

                                                    ostatnio spadła linka i nie mogłem otworzyć drzwi od środka, od zewnątrz no problem.Ale auto stało pod chmurką i nigdy nikt nie konserwował zamków, więc miało prawo cos sie stać. Miałem też potop w samochodzie na myjni - winne były liście, które zatkały kanał odpływowy i przeciekało od skrzynki z bezpiecznikami - tam gdzie biegnie wiazka przewodów do skrzynki...Podsuszyłem i nie gnije - na razie ale wiosna suszenie i wietrzenie mnie czeka :evil:
                                                    Poza tym ok
                                                    była O1 1,9 tdi ahf ( 125 KM, 275 nm ), jest O2 fl, 1,9 tdi bxe ( 143,8 KM, 336,6 nm ) Biała Strzała:
                                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...173266#1173266
                                                    Serwis By DGW

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...